لوازم لازم برای سفر زمستانی با خودرو
نوشته شده توسط : نوید

معرفی لوازم لازم برای سفر زمستانی با خودرو

لوازم لازم برای سفر زمستانی با خودرو

برخی از مردم فکر می کنند که یک باک پر از بنزین و سوئیچ تنها چیزهایی است که برای رانندگی خودرو لازم است.  اما در زمستان عواملی مانند برف، یخ  و دمای پایین، رانندگی در زمستان را بسیار سخت‌تر از حالت عادی می‌سازد. همیشه باید برای تصادفات معمولی که ممکن است در هر زمانی در جاده اتفاق بیفتند آماده باشید، اما در طول زمستان باید برف را از روی شیشه کنار بزنیم، یخ را از شیشه و چراغ ها بتراشیم، مطمئن شویم لاستیک ‌هایمان چسبندگی خوبی دارند و فشار باد لاستیک را کنترل نماییم.

فرقی نمی‌کند خودرو شما  ساخت چه سالی است یا چه مدلی دارد، باید مجهز به اصول اولیه مانند جک و اتو لاستیک باشد، اما این دو مورد به تنهایی کافی نیست. گاهی اوقات ممکن است اتومبیل شما در برف گیر کند یا باتری ماشین دچار مشکل شود. بنابراین وسایلی را باید همیشه به همراه داشته باشید.

 چک لیست لوازم ضروری

لوازم لازم برای سفر زمستانی با خودرو کمی متفاوت تر از سایر فصول است. یکی از این لوازم زنجیر چرخ است که نباید فراموش شود. داشتن  یک بیل مخصوص ماشین نیز می تواند کمک بزرگی به شما کند. وسیله دیگری که در سفر های زمستانی با خودرو اهمیت دارد برف و یخ تراش است. این وسیله ظاهرا کم اهمیت در شرایط برفی می تواند به شما کمک شایانی کند و شیشه ها و چراغ های خودرو را از برف و یخ پاک نماید.

از کار افتادن باتری خودرو یکی از مشکلات اصلی در هوای زمستانی است. بنابراین کابل های جامپر یکی دیگر از لوازم ضروری است. داشتن لوازم روشنایی مورد نیاز یکی دیگر از ضروریات سفر زمستانی است. بنابراین همواره سعی نمایید یک چراغ قوه در داخل خودرو داشته باشید. به همراه داشتن لباس های گرم اضافی، پاور بانک برای شارژ کردن گوشی و لوازم الکترونیکی، باتری خارجی و لاستیک زاپاس از جمله ملزومات دیگر است که باید در سفر های زمستانی داخل اتومبیل داشته باشید. در کنار تمام این وسایل جعبه کمک های اولیه، پتوی گرم و ابزار ایمنی را نیز فراموش نکنید.

 

آگهی خرید و فروش خودرو در مشهد

آگهی خرید و فروش خودرو در کرج





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: